Countdown.. #4 - Reisverslag uit Merselo, Nederland van Liz Bouten - WaarBenJij.nu Countdown.. #4 - Reisverslag uit Merselo, Nederland van Liz Bouten - WaarBenJij.nu

Countdown.. #4

Door: lizbouten

Blijf op de hoogte en volg Liz

18 Januari 2012 | Nederland, Merselo

Hallo lieve vrienden en familie,

Aankomende zondag vertrek ik naar Australie voor een avontuurtje in Brisbane.. 7 maanden stage lopen voor 'Management Solutions QLD'. Tot op het aller laatste moment is het een heel geregel geweest, en nu gaat het toch echt bijna gebeuren. Heel erg veel zin heb ik erin, maar ben vooral heel erg nieuwsgierig. Benieuwd hoe het gaat, of het uberhaupt goed gaat, en wat ik ga beleven. Een ding is zeker, dat ik er zelf alles aan zal doen om er een stel onvergetelijke maanden van te maken.

Op deze blog kun je bijhouden hoe het met me gaat, als je dat leuk vind. Ik zal zo veel mogelijk verslagen schrijven maar proberen ze kort te houden. Voor wie wil, kan je je aanmelden bij de mailing lijst zodat er een bericht komt zodra ik weer een verslagje klaar heb :)

Deze laatste dagen ga ik nog even lekker genieten en vooral me rustig proberen te houden. De countdown gaat beginnen, nog maar #4 dagen!

Afscheidsfeestje heb ik afgelopen zaterdag gehad, het was super leuk! Dus iedereen bedankt!! In de bijlage een paar fotos, want dat feestje hoort erbij.

Ik wil jullie graag allemaal heel veel plezier en succes wensen met alles wat gaat komen de komende maanden! En ook al vertrek ik bijjjna naar de andere kant van de wereld...

we'll keep in touch :)

Kissiee

  • 18 Januari 2012 - 20:34

    Wilma Zegers:

    Liz, erg knap dat je dit avontuur gaat beleven. Wij komen je nog persoonlijk "hojje"zeggen.

  • 18 Januari 2012 - 22:04

    Ans:

    Hoi Liz,
    een geweldig avontuur wat je gaat beleven...Maak er een prachtige tijd van en geniet ervan. Ik zal je zeker gaan volgen op je site.
    Groetjes, Ans

  • 18 Januari 2012 - 23:05

    Stephanie:

    Hee Liz!

    Een hele goeie reis en vooral super veel plezier!! Leuke foto's van het afscheidsfeestje! Nog dankjewel voor het leuke stukje in mijn afscheidsboekje. Ben inmiddels aangekomen....wel spannend allemaal in het begin! Ben benieuwd hoe het jou gaat bevallen en wat je allemaal gaat beleven! Ga je zeker volgen!

    Xx Liefs Uit Barbados

  • 19 Januari 2012 - 06:53

    Jannie:

    hallo Liz,

    Voor nu een goede reis en voor daar: geniet er zo bewust mogelijk van, het is snel voorbij!

    Groetjes, Jannie

  • 19 Januari 2012 - 11:17

    Jo En Toos:

    Hoi Liz,
    Voor zondag alvast een goeie reis en verder wensen we je natuurlijk een heel fijne tijd daar in Kangoeroeland.
    Geniet ervan,

    Jo en Toos

  • 19 Januari 2012 - 19:02

    Neeritter:

    Hallo Liz,

    Ook wij wensen je veel geluk de komende tijd. Geniet ervan!

    Groet, Bjorn, Marian, Fleur, Lieke en ...

  • 20 Januari 2012 - 07:31

    Jacqueline En Wil:

    Heel erg bedankt voor het cadeau voor mijn verjaardag en wij wensen jouw een geweldige stageperiode down under, geniet met volle teugen en maak er een te gekke onvergetelijke periode van. We volgen jouw perikelen op de site en we wensen je nog een goei reis.
    AUSSI,AUSSI,AUSSI........

  • 20 Januari 2012 - 10:49

    Niek En Ellen.:

    Hey Liz,

    Wat een AVENTUUR!!! Heel veel sucses, maar vooral heel veel plezier, geniet ervan. Downunder. Wij zullen je volgen op de site.

    Heel veel groetjes oet wieert. Niek en Ellen

  • 20 Januari 2012 - 18:15

    Yvonne:

    Hee Liz,

    Goeie reis zondag en geniet ervan!!

    Ik ga je verhalen zeker volgen.

    Groetjes Yvonne

  • 22 Januari 2012 - 16:20

    Papi:

    We zijn zojuist terug van Schiphol, waar we je uitgezwaaid hebben voor je reis naar Down Under. We hebben de (hopelijk) laatste traantjes weggepinkt, want we gaan je gezelligheid en spontane geklets missen. Maar we zijn ook ontzettend trots en hopen dat je enorm gaat genieten van je grote avontuur.
    P.S. ons cluppie heeft trouwens net verloren :-( maar gelukkig staat FC Brisbane wel mooi 2e.

  • 23 Januari 2012 - 08:39

    Piet En Door:

    Hopenlijk goed geland "Down Under"
    Heel veel sucses en geniet !!!!!!!!!!!!!!

    Groetjes

  • 23 Januari 2012 - 19:19

    Loes Luijten:

    Hee Liz,
    Hoorde thuis dat je gisteren bent vertrokken. Ik ga je avontuur hier volgen en mezelf daarmee lekker veel sog-momentje bezorgen, dus zorg maar dat je veel meemaakt! ;-)
    Groetjes Loes

  • 01 Februari 2012 - 19:31

    Vorst Marcel:

    Hoi meid,
    knap huur dat geej dit avontuur ondernimt. Hiël, hiël veul succes, plézier en mák d'r 'nne schonne stage van ! Weej bliëve ow vollige. Groetjes, Vorst Marcel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liz

Haaa vrienden & familie, leuk dat jullie mijn blog bezoeken! Hierop zal ik de komende maanden verhalen schrijven met mijn belevenissen in Brisbane, Australia. Tot over een tijdje :)

Actief sinds 16 Jan. 2012
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 27446

Voorgaande reizen:

05 Januari 2013 - 27 Mei 2013

Afstuderen in the UK

22 Januari 2012 - 03 September 2012

Een avontuur down underrr

Landen bezocht: