still alive - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Liz Bouten - WaarBenJij.nu still alive - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Liz Bouten - WaarBenJij.nu

still alive

Door: lizbouten

Blijf op de hoogte en volg Liz

27 Februari 2012 | Australië, Brisbane

Hallå. Hur mår du? Jag mår bra :)

Ben ik weeer, dit keer met een kort verslagje! Ik zal even beginnen, met iets wat verrukkelijk lekker is: Banana Bread of Pear & Rasperry Bread. Lijkt een beetje op cake, maar is totaal niet vet en typisch ontbijt/lunch hier.

Nou het is alweer het begin van de 6e week hier in Aussieland, time flies. Op het werk gaat alles nog steeds prima. Heb al aantal meetingen gehad, telefoon aannemen gaat steeds beter, heb brochure ontworpen en ben nu bezig met database updaten en email advertisments voorbereiden. En het is nog steeds leuk en afwisselend dus dat is allemaal goed!

Tja, dan vliegen we maar meteen naar het weekend, want die zijn top! Vorige week hadden we parties op vrijdag/zaterdag en zondag avond hadden Sofia (huisgenootje) en ik vreetavond met american pie film. Nou toppie, het was heerlijk maar veel te veel, we waren er echt ziek van de volgende dag haha oepssss. En wat minder leuk was dat weekend, is dat we bedbugs hadden. Ik was de enige die gestoken was, maar ik reageer er nogal heftig op dus al 1,5 week loop ik rond met grote rode jeukende bulten. Het is heel gedoe om die bedbugs weg te krijgen want ze zitten misschien zelfs in het tapijt. Ook hebben we mijn bedframe weggegooit, en toen zat ik wel f in de put. Dus het is nu f allemaal passen en meten hoe we dit op gaan lossen maar alles komt goed, 'no worries in australia'

Ook ga ik proberen een andere kamer vinden, hoe fantastisch dit huis ook is, er is allemaal shit met het contract en de helft is kapot en dan ok nog eens de bedbugs... dus ja hopelijk vind ik snel wat anders! Jammer dat ik dan niet meer bij huisgenoten woon, maar de leuke zijn over een maand toch weg (backpackers).

Het andere weekend, afgelopen weekend, was ook super. Vrijdag hadden Sofia en ik meidenavond. Wat betekend backstreetboys & spice girls muziek en veel wijntjes. Het was zo gezellig dat we uiteindelijk hele nacht thuis zijn gebleven. We hebben op google maps elkaars huis en wijk etc gezien, echt super raar om dat te zien. Zaterdag gingen we overdag festival-outfit scoren voor komend weekend, en had ik nieuwe oorbel laten schieten (heb geen carnaval nodig om gek te doen, hihiiii jokie). Savonds hadden we huisfeestje, wij geven echt de beste huisfeestjes die ik ooit heb meegemaakt!!! Zondag gingen de jongens (o.a. Johan) in huis voor iedereen koken, taco’s hm jammie en savonds gingen we naar de bios (This Means War) omdat Sofia dinsdag ons gaat verlaten :(

Ennnnn, surpise surprise, volgende
week upload ik een verslag over het Future Music Festival waar ik zaterdag heen ga en supppper veel zin in heb. Voor wie het intereseerd, kijk maar eens op internet wat voor dikke artiesten er komen!! Jeej. En wat eigenlijk dus de verrassing is, is dat er een filmpje komt! Van mijn werk omgeving en leventje hier, is een school opdracht maar zal ik hier ook op zetten;)

Zo dat was het weer voor nu, bedankt voor het lezen, en tot volgende week maar weeer.

oh ps ik weet dat jullie het niet zullen geloven, maar ik ben mijn zang talent aan het ontwikkelen. Heb al aantal dikke complimenten in de pocket en ik ben er trots op waha.

Toedeledokie

  • 27 Februari 2012 - 11:07

    Papi:

    Ik wordt elke keer helemaal blij van je verslagen; ondanks dat het links en rechts ook wel wat tegenzit - maar je blijft positief, knap hoor. Wat een giller; die foto van de Queens of unit 65, en nu krijgen we dus ook nog een filmpje, ik kijk er nu al naar uit!

  • 27 Februari 2012 - 13:19

    Stéphanie:

    Hee Liz!

    Weer een leuk verhaal, lekker enthousiast! haha! Ben heel benieuwd naar je filmpje! Fijn dat stage goed bevalt en dat je weekenden helemaal top zijn! Nu nog een fijn plekje om te wonen. Jeetje had niet door dat jij ook alweer dik 5 weken daar bent! Tijd gaat zoooo snel. Ik zit al op 1/4 van de hele stage echt ongelofelijk! Nou veel plezier en ik lees het hier wel weer allemaal!!

    XX Liefs Steef

  • 29 Februari 2012 - 21:01

    Nikky Zegers:

    Hey Liz!
    Wat een super verhalen en wat een prachtige foto's. Onvoorstelbaar!
    Geniet van alles wat je daar mee gaat maken, maar volgens mij ben je dat al aan het doen ;), Goed zo!
    Liefs Nikky

  • 01 Maart 2012 - 20:09

    Ron Koster:

    Hoi werledburger Liz,
    erg leuk om je blogs te lezen en dat doe ik dan ook met veel plezier. Ik hop dat spoedig een ander onderkomen vind en dat je snel geneest van de bedbugs. Ook goed te vernemen dat het bij je stagebedrijf goed gaat. Super nichtje, good luck and have a nec time. Ron

  • 04 Maart 2012 - 16:45

    Jo En Toos:

    Wat is het leuk om te lezen dat het goed met je gaat,Liz. Super is dat je ook nog jouw zangtalent gaat testen en verbeteren. Misschien in de toekomst optredens in Merselo..... ????Wow te gek man. Wij komen zeker kijken en luisteren. Jouw verslagen zijn erg leuk om te lezen. We genieten hier van jouw belevenissen. Meidje ga zo lekker verder. Groetjes uit Tungelder

  • 11 Maart 2012 - 21:00

    Marly Gosgens:

    Hoi Liz,
    wat een leuke verhalen. Geweldig wat je allemaal mee maakt. Geniet er van en heel veel groetjes uit Oostrum

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liz

Haaa vrienden & familie, leuk dat jullie mijn blog bezoeken! Hierop zal ik de komende maanden verhalen schrijven met mijn belevenissen in Brisbane, Australia. Tot over een tijdje :)

Actief sinds 16 Jan. 2012
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 27457

Voorgaande reizen:

05 Januari 2013 - 27 Mei 2013

Afstuderen in the UK

22 Januari 2012 - 03 September 2012

Een avontuur down underrr

Landen bezocht: